Webdevelopment.

Bedrijven willen doorgaans graag nieuwe leads via de website genereren, maar kunnen bijvoorbeeld door de overvloed aan informatie op de website de bezoeker niet tot een conversie verleiden. Een conversie gaat van een aankoop, tot de inschrijving op een nieuwsbrief of een lidmaatschap.

Onze aanpak

We beginnen met een kick-off waar de projectaanpak en ieders rol en verantwoordelijkheid worden toegelicht. Tijdens de ontwerpfase zijn er één of meerdere workshops per te behandelen onderwerp (doelstellingen en KPI’s, informatie-architectuur, wireframes, grafisch ontwerp en functionele eisen). De ontwikkelingsfase omvat meerdere opleveringen (sprints) waarbij telkens een stuk functionaliteit wordt gepresenteerd.

De tijd die je als klant investeert, is grosso modo ⅓ van de tijd die wij erin steken, geen rekening houdend met de inhoud (teksten, afbeeldingen, foto’s, infographics,…). Deze tijd hebben we nodig voor workshops, overleg en het maken van de nodige keuzes. Wat de inhoud betreft: dit kan gaan van een paar uur tot een eeuwigdurende opdracht. Kortom: we realiseren jouw project mits een intense samenwerking.

Na een korte opleiding is jouw webmaster vertrouwd met het CMS van WordPress om zelf redactionele aanpassingen uit te voeren. Waar nodig, staat ons team uiteraard klaar voor support.

Onze eerste en belangrijkste boodschap is hoe dan ook: begin met na te denken over het doel van je website. We maken een onderscheid tussen drie hoofdcategorieën: informatieve websites, webshops en portaalwebsites.

Informatieve websites

Zoals de naam al doet vermoeden, is een informatieve website bedoeld om informatie te verschaffen aan de bezoeker. Dit kan gaan van informatie over het bedrijf, een product, of een brochure. Het uiteindelijke doel van een informatieve website is meestal wel een conversie te verkrijgen of bepaalde actie uit te lokken.

Bij Dazzle werken we nauw samen met de klant. Zo weten we wat je verwacht, letten we op detail en werken we een stijl uit op maat van jouw bedrijf. Bij het maken van je website zullen wij ook meteen rekening houden met SEO of zoekmachine optimalisatie. Je kan namelijk een mooie website hebben, maar als deze niet gevonden wordt, heb je er uiteindelijk niet veel aan.

Webshops

Op een webshop of e-commerce website is het hoofddoel niet om informatie te verspreiden, maar om zoveel mogelijk online verkoop te realiseren. Een online winkel heeft dan ook enkele onmiskenbare voordelen ten opzichte van een klassieke brick and mortar winkel:

  • E-commerce is niet plaatsgebonden
  • Online winkels kennen geen openingstijden
  • Webshops hebben een grotere efficiëntie
  • Er is de mogelijkheid om een breder assortiment aan te bieden
  • Er zijn mooie kansen voor directe online marketing
  • Vaak goedkoper qua onderhoud

Relevante artikels.

Google Search Console
3 min

Wat is Google Search Console?

Om hoog te scoren in Google moet je website zowel inhoudelijk als technisch aan heel wat eisen voldoen. Google Search Console, een gratis tool van Google, helpt je …
Hoe werkt marketing automation
12 min

Marketing automation: wat is het en hoe werkt het?

Marketing automation is samen met CRM dé kostenefficiënte brug tussen verkoop en marketing. Lees hoe het werkt en waarom je niet zonder kan.

Zoeken

Contact

Nieuwsbrief

Contact

Dazzle BV
Braemstraat 127
9050 Gentbrugge

+32 475 60 38 94
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>