Vtiger CRM

Vtiger is een CRM systeem dat uw interacties met klanten verbetert, u helpt bij de marketing naar potentiële klanten, en uw communicatie stroomlijnt met andere werknemers en het publiek. Vtiger helpt bij het organiseren en opslaan van informatie over uw verkoop- en marketinginspanningen en successen, automatiseert taken om uw to-do lijst te helpen elimineren, en kan samenwerken met klantenondersteuning in hetzelfde platform waar klantgegevens worden opgeslagen.

Dit betaalbare en een goed uitgeruste CRM-systeem is perfect voor KMO’s. Vtiger’s betaalbare instapprijs en zijn lange menu van functies zou de ideale oplossing kunnen zijn voor bedrijven die de potentiële valkuilen van grotere, duurdere CRM-tools willen vermijden. Bovendien heeft deze toepassing een unieke 24/7 chat ondersteuning, toegankelijk voor elke klant.

Features

Verkoop CRM-tools

  • Contact management
  • Deal beheer
  • Afspraken plannen
  • Forecasts & Quota’s
  • Beheer Offertes
  • Reis overzicht
  • E-mail sequenties
  • Uniforme Deal-weergave
  • Deal contact rol
  • Document betrokkenheid
  • Goedkeuring van offerte kortingen
  • Vtiger calculus AI
  • Groep Mailboxen
  • Meldingen – Slimme waarschuwingen
  • Rapporten
  • Verkoop dashboards
  • Vtiger Enrich
  • eSign integratie
  • Verkoop analyse & inzichten
  • Beheer van gebruikers
  • Workflow automatisering
  • Journey sjablonen

Helpdesk

  • Omnichannel oplossing
  • Geautomatiseerde chatbot
  • Slim zelfbedieningsportaal
  • Uitgebreide kennisbank
  • Automatisering van workflows
  • Service-level agreements (SLA’s)
  • Beheer van zaken
  • Automatische routering
  • Actiegerichte inzichten
  • Interne samenwerking
  • Marketing automatisering:
  • E-mail marketing
  • Gepersonaliseerde webformulieren
  • Gerichte campagnes
  • Vtiger Sociaal
CRM VTiger

Relevante artikels

2 min

Facebook: het sociale medium voor marketing bij jongeren

Ondanks de grote kritiek blijven de meeste gebruikers trouw aan Facebook. Ook voor bedrijven blijft het dus een belangrijk medium voor communicatie. Zeker bij jongeren is het nog …
2 min

Content is king, maar waarom eigenlijk?

Het belang van content marketing blijft groeien. Maar wat maakt content nu zo belangrijk? Dazzle geeft je vijf redenen waarom content marketing een onmisbaar onderdeel is van jouw …
4 min

De customer journey uitgelegd

Om een inzicht te krijgen in je klantenervaring is de customer journey cruciaal voor elke onderneming. Maar hoe beschrijf je die en, nog belangrijker, hoe ga je ze …

Search

Contact

Contact

Contact

Dazzle BV
Kerkstraat 106
9050 Gent

+32 9 395 45 65
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>