Website Performance Reporting

Dynamische rapportage op maat

We koppelen en visualiseren naadloos meerdere gegevensbronnen om zo een krachtig dashboard op maat te creëren. Dit doen we om alle relevante data te monitoren. In een workshop beginnen we met het bepalen van de KPI’s (Key Performance Indicators) van de klant en integreren deze in het dashboard.

De meest gebruikte databronnen zijn: 

  • Google Analytics 
  • Google Advertenties 
  • Google Zoek Console 
  • E-commerce gerelateerde gegevens

Al deze gegevensbronnen en nog veel meer kunnen worden samengebracht in één rapport om de up-to-date visuele inzichten te krijgen die u nodig hebt, wanneer u ze nodig hebt. 

Maandelijkse opvolging 

In een maandelijks follow-up gesprek bespreken we de verkregen data met de klant en denken we samen na over hoe en waar er ruimte is voor verbetering

 
Website Performance Reporting

Relevante artikels

2 min

De 9 onderdelen van het Business Model Canvas

Een business model beschrijft de manier waarop een organisatie waarde creëert, levert en behoudt. Het Business Model Canvas kan je hierbij helpen om dit allemaal op een transparante …
5 min

Inbound marketing: niet hetzelfde als content marketing

Inbound marketing zet de principes en gedachten van traditionele marketing op zijn kop. In de eerste plaats omdat het uitgaat van je (potentiële) klant. De focus ligt op …
Web design software

Gezond verstand en uitstekend webdesign

Laat een gebruiker niet denken. Dat is de golden rule als het op webdesign aankomt. Maar hoe doe je dat concreet? Lees het in deze blog.

Search

Contact

Contact

Contact

Dazzle BV
Kerkstraat 106
9050 Gent

+32 9 395 45 65
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>