Online waardepropositie

Bij de opmaak van een bedrijfswebsite is het cruciaal om je value proposition (waardepropositie) duidelijk en overtuigend te definiëren voor je doelpubliek. 

De Value Proposition beantwoordt de centrale vraag: wie is je ideale klant en hoe draagt jouw oplossing bij tot het succes van zijn/haar probleemstelling? Waarom zou hij/zij iets bij jou kopen?

Je waardepropositie omvat dus: 

  • Wat: definitie van je aanbod (content).
  • Wie: naar welke doelgroep (ideale klant) richt je je?
  • Hoe: hoe doe je dat in die mate dat je je onderscheidt van de concurrentie?
  • En tot slot: waarom doe je wat je doet? Waar geloof je in?

Om die vragen te beantwoorden doorlopen wij volgende stappen (wat je trouwens perfect zelf kan doen): 

Mission Vision Core Value

Relevante artikels

2 min

Content is king, maar waarom eigenlijk?

Het belang van content marketing blijft groeien. Maar wat maakt content nu zo belangrijk? Dazzle geeft je vijf redenen waarom content marketing een onmisbaar onderdeel is van jouw …
2 min

Facebook: het sociale medium voor marketing bij jongeren

Ondanks de grote kritiek blijven de meeste gebruikers trouw aan Facebook. Ook voor bedrijven blijft het dus een belangrijk medium voor communicatie. Zeker bij jongeren is het nog …
Seo what to do and not to do
5 min

SEO-checklist: what to do and not to do

Zoekmachineoptimalisatie (Search Engine Optimization) is het vindbaar maken van je website. Het legt de focus op organische zoekresultaten, anders dan bij bijvoorbeeld SEA (Search Engine Advertising) waar je …
Contact

Dazzle BV
Visserij 205 bus 102
9000 Gent

+32 475 60 38 94
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>