Online waardepropositie

Bij de opmaak van een bedrijfswebsite is het cruciaal om je value proposition (waardepropositie) duidelijk en overtuigend te definiëren voor je doelpubliek. 

De Value Proposition beantwoordt de centrale vraag: wie is je ideale klant en hoe draagt jouw oplossing bij tot het succes van zijn/haar probleemstelling? Waarom zou hij/zij iets bij jou kopen?

Je waardepropositie omvat dus: 

  • Wat: definitie van je aanbod (content).
  • Wie: naar welke doelgroep (ideale klant) richt je je?
  • Hoe: hoe doe je dat in die mate dat je je onderscheidt van de concurrentie?
  • En tot slot: waarom doe je wat je doet? Waar geloof je in?

Om die vragen te beantwoorden doorlopen wij volgende stappen (wat je trouwens perfect zelf kan doen): 

Mission Vision Core Value

Relevante artikels

2 min

Content is king, maar waarom eigenlijk?

Het belang van content marketing blijft groeien. Maar wat maakt content nu zo belangrijk? Dazzle geeft je vijf redenen waarom content marketing een onmisbaar onderdeel is van jouw …
7 min

10 tips voor een goede contentstrategie

Het is duidelijk: je doelgroep bereiken en koesteren doe je met de juiste content. Bij voorkeur heb je dan ook een plan van aanpak. Met deze 10 tips …
4 min

De digitale aanpak van Dazzle (en wat jij daaruit kan leren)

Je digitale luik is een volwaardige bedrijfsentiteit die vraagt om een aparte aanpak en een plan dat uitlijnt waar je naartoe wil met je onlinekanaal.

Search

Contact

Contact

Contact

Dazzle BV
Kerkstraat 106
9050 Gent

+32 9 395 45 65
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>