Inbound Marketing

Met inbound marketing creëert Dazzle een website die dankzij slimme content de bezoekers naar zich toe zuigt. Op een dynamische manier nog wel, want elke bezoeker is anders en daar speelt u graag op in met een aanpak op maat. Zo wordt uw website even dynamisch als uw onderneming.

    Inbound marketing is een beproefde methode die van uw bezoekers klanten maakt, met uw website als verkoopmachine.

    Het resultaat?

    • meer organisch zoekverkeer
    • een hogere conversie

    De inbound marketing van Dazzle haalt met waardevolle content uw doelgroep naar uw website om die daarna in leads om te zetten en vervolgens te converteren naar klanten. Hell, we zijn ambitieus, we proberen er in één beweging ambassadeurs van uw merk van te maken. Want bezoekers naar uw website halen en er een klant van maken is mooi. Een trouwe klant die uw merk promoot is nog veel mooier.

    En het mooiste van allemaal? We hebben het hier over meetbare resultaten! Meetbare marketingresultaten, dat is pas indrukwekkend!

    Concreet?

    Als resultaat van een aantal workshops en sessies ontvangt u van Dazzle de nodige deliverables. U krijgt een gedetailleerd dossier over en met:

    • Buyer Persona’s
    • Buyer’s Journey
    • Lead scoring plan
    • Uitgebreid content strategie plan met inbegrip van content formats en buyer’s journey plan van website bezoeker naar warme lead
    Inbound Marketing

    Praktisch

    Voor een optimaal Inbound Marketing traject installeert Dazzle bij u een Marketing Automation Tool. Hiervoor werken we samen met Sharpspring. Uw doelstellingen en wensen worden in de tool geïmplementeerd en uw team krijgt een stoomcursus Sharpspring. Dazzle zorgt voor de juiste configuratie, een digital marketing consultant én het nodige lesmateriaal. Het opzetten van de regels voor de automation is inbegrepen in onze 'klaar voor gebruik' configuratie. Die bepalen wat er wanneer automatisch wordt verstuurd op basis van het gedrag van uw website bezoeker. 

    Het voordeel voor u?

    Dazzle stopt niet bij de oplevering. Na de kick-off geniet u van een erg nauwgezette opvolging en leiden we u richting ijzersterke inbound. Toegegeven, de eerste maanden kunnen wat overweldigend zijn. Daarom besteden we 2 à 4 dagen van onze tijd met monitoring en assisteren we u bij uw inspanningen. We werken hiervoor nauw samen met uw marketing team en bieden de nodige ondersteuning waar nodig.

    Heeft u vragen over de inbound methodologie of technische issues? Dan wordt u daarmee geholpen binnen het afgesproken tijdsbestek. Voor extra doeltreffendheid leveren we u indien gewenst ook de content aan waarmee u uw inbound verhaal invult.