Online waardepropositie

Bij de opmaak van een bedrijfswebsite is het cruciaal om je value proposition (waardepropositie) duidelijk en overtuigend te definiëren voor je doelpubliek. 

De Value Proposition beantwoordt de centrale vraag: wie is je ideale klant en hoe draagt jouw oplossing bij tot het succes van zijn/haar probleemstelling? Waarom zou hij/zij iets bij jou kopen?

Je waardepropositie omvat dus: 

  • Wat: definitie van je aanbod (content).
  • Wie: naar welke doelgroep (ideale klant) richt je je?
  • Hoe: hoe doe je dat in die mate dat je je onderscheidt van de concurrentie?
  • En tot slot: waarom doe je wat je doet? Waar geloof je in?

Om die vragen te beantwoorden doorlopen wij volgende stappen (wat je trouwens perfect zelf kan doen): 

Mission Vision Core Value

Relevante artikels

2 min

Facebook: het sociale medium voor marketing bij jongeren

Ondanks de grote kritiek blijven de meeste gebruikers trouw aan Facebook. Ook voor bedrijven blijft het dus een belangrijk medium voor communicatie. Zeker bij jongeren is het nog …
2 min

Content is king, maar waarom eigenlijk?

Het belang van content marketing blijft groeien. Maar wat maakt content nu zo belangrijk? Dazzle geeft je vijf redenen waarom content marketing een onmisbaar onderdeel is van jouw …
4 min

De customer journey uitgelegd

Om een inzicht te krijgen in je klantenervaring is de customer journey cruciaal voor elke onderneming. Maar hoe beschrijf je die en, nog belangrijker, hoe ga je ze …

Zoeken

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>