Online waardepropositie

Bij de opmaak van een bedrijfswebsite is het cruciaal om je value proposition (waardepropositie) duidelijk en overtuigend te definiëren voor je doelpubliek. 

De Value Proposition beantwoordt de centrale vraag: wie is je ideale klant en hoe draagt jouw oplossing bij tot het succes van zijn/haar probleemstelling? Waarom zou hij/zij iets bij jou kopen?

Je waardepropositie omvat dus: 

  • Wat: definitie van je aanbod (content).
  • Wie: naar welke doelgroep (ideale klant) richt je je?
  • Hoe: hoe doe je dat in die mate dat je je onderscheidt van de concurrentie?
  • En tot slot: waarom doe je wat je doet? Waar geloof je in?

Om die vragen te beantwoorden doorlopen wij volgende stappen (wat je trouwens perfect zelf kan doen): 

Mission Vision Core Value

Relevante artikels

4 min

De customer journey uitgelegd

Om een inzicht te krijgen in je klantenervaring is de customer journey cruciaal voor elke onderneming. Maar hoe beschrijf je die en, nog belangrijker, hoe ga je ze …
verschillende sociale media
5 min

7 tips voor goede social media posts in 2021

Hoe maak je goede social media posts? Hoe vaak moet je posten op Facebook? Wanneer post je best? En wat is goede content? Lees onze 7 tips!
Seo what to do and not to do
5 min

SEO checklist: what to do and not to do

Zoekmachineoptimalisatie (Search Engine Optimization) is het vindbaar maken van je website. Het legt de focus op organische zoekresultaten, anders dan bij bijvoorbeeld SEA (Search Engine Advertising) waar je …

Zoeken

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>