Marketing automation

Hoe werkt het?

Bouw aangepaste marketing automation workflows om herinneringen te sturen naar klanten en prospects en om effectiever met hen te communiceren. Configureer een reeks gerichte e-mails en sms’en op basis van het gedrag van jouw contactpersonen en websitebezoekers.

 Je kan ook geavanceerde workflows maken die het gedrag van je contacten op je website bevatten. De gegevens worden automatisch geüpload naar je marketing automation platform.

We bouwen samen met jou een marketing funnel op maat van je onderneming. 

Voorbeelden van populaire automation flows zijn: 

  • Welkomstboodschap: stuur een reeks e-mails na bijvoorbeeld het afsluiten van een abonnement, een aankoop of de inschrijving op een nieuwsbrief
  • Verjaardagsdatum: stuur een geschenk naar je gebruikers op hun verjaardag of op de verjaardag van de datum waarop ze zich op je website hebben geabonneerd
  • Stuur een herinnering na X dagen van inactiviteit
  • Prospect herinnering: stuur een reeks e-mails op basis van het gedrag op je website of op basis van interactie op je e-mails
  • Abandoned cart: stuur een reminder naar potentiële klanten na X dagen van inactiviteit en voeg een item toe aan hun mandje zonder het te bestellen

Analyseer je verzamelde data en groei

Dankzij de uitgebreide real-time statistieken die beschikbaar zijn over verzonden mails of campagnes, wordt het erg gemakkelijk om data te verzamelen.  Aan de hand van die data, blijven we samen voortdurend je communicatiestrategie verbeteren om zo te blijven groeien.

Join our newsletter concept

Relevante artikels

3 min

SEA of Search Engine Advertising uitgelegd

Geïnteresseerd in adverteren in Google, maar weet je niet hoe te beginnen? Of wil je geen beginnersfouten maken die je onnodige kosten bezorgen? Lees dan even de basics …
Getest! Welke posts halen Facebook statistieken omhoog?
2 min

Getest! Welke posts halen Facebook statistieken omhoog?

Dazzle post regelmatig op Facebook, Twitter en LinkedIn. Wij houden de respons op en de resultaten van deze posts nauwlettend in het oog. Ben jij even benieuwd als …
2 min

Een goede e-mail schrijven doe je zo

E-mailmarketing is nog altijd heel populair door de lage kosten en hoge opbrengsten. Het is daarom een succesvol en winstgevend onderdeel van elke weldoordachte online marketing strategie. Maar …

Zoeken

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>