Marketing automation

Hoe werkt het?

Bouw aangepaste workflows om herinneringen te sturen naar klanten en prospects en om effectiever met hen te communiceren. Configureer een reeks gerichte e-mails en sms’en op basis van het gedrag van jouw contactpersonen en websitebezoekers.

 Je kan ook geavanceerde workflows maken die het gedrag van je contacten op je website bevatten. De gegevens worden automatisch geüpload naar je marketing automation platform.

We bouwen samen met jou een marketing funnel op maat van je onderneming. 

Voorbeelden van populaire automation flows zijn: 

  • Welkomstboodschap: stuur een reeks e-mails na bijvoorbeeld het afsluiten van een abonnement, een aankoop of de inschrijving op een nieuwsbrief
  • Verjaardagsdatum: stuur een geschenk naar je gebruikers op hun verjaardag of op de verjaardag van de datum waarop ze zich op je website hebben geabonneerd
  • Stuur een herinnering na X dagen van inactiviteit
  • Prospect herinnering: stuur een reeks e-mails op basis van het gedrag op je website of op basis van interactie op je e-mails
  • Abandoned cart: stuur een reminder naar potentiële klanten na X dagen van inactiviteit en voeg een item toe aan hun mandje zonder het te bestellen

Analyseer je verzamelde data en groei

Dankzij de uitgebreide real-time statistieken die beschikbaar zijn over verzonden mails of campagnes, wordt het erg gemakkelijk om data te verzamelen.  Aan de hand van die data, blijven we samen voortdurend je communicatiestrategie verbeteren om zo te blijven groeien.

Join our newsletter concept

Relevante artikels

2 min

De 9 onderdelen van het Business Model Canvas

Een business model beschrijft de manier waarop een organisatie waarde creëert, levert en behoudt. Het Business Model Canvas kan je hierbij helpen om dit allemaal op een transparante …
2 min

Hoe het bereik van je Facebook bedrijfspagina vergroten?

Facebook verandert regelmatig zijn algoritmes. Waarom? Facebook wil ervoor zorgen dat jij enkel nog maar betekenisvolle interacties met je netwerk hebt. Hoe doen ze dat? Ze laten het …
Wat is een buyer persona?
2 min

Wat is een buyer persona?

De buyer persona is een uitgebreide omschrijvingen van je belangrijkste doelgroep(en). Je doelgroep kennen is immers een van de belangrijkste onderdelen van een succesvolle marketingstrategie. Wat beweegt jouw …

Zoeken

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>