Marketing Automation

Met Inbound Marketing bouwt Dazzle een website die dankzij relevante content de bezoekers naar zich toe zuigt. Op een dynamische manier nog wel, want elke bezoeker is anders en daar speelt u graag op in met content op maat. Zo wordt uw website even dynamisch als uw onderneming. Het resultaat: meer organisch zoekverkeer en een hogere conversie! En perfect meetbaar!

Als resultaat van een aantal workshops en sessies ontvangt u van Dazzle een gedetailleerde roadmap: 

  • Buyer Persona’s

  • Buyer’s Journey

  • Lead scoring plan

  • Stijlboek (een korte gids die als doel heeft om alle communicatie van het merk te stroomlijnen zodat het op alle kanalen consequent dezelfde persoonlijkheid behoudt)

  • Uitgebreid content strategie plan met inbegrip van content formats en buyer’s journey plan van websitebezoeker naar warme lead

Voor een optimaal Inbound Marketing traject installeert Dazzle bij u een Marketing Automation Tool. Hiervoor werken we samen met Mautic. Uw doelstellingen en wensen worden in de tool geïmplementeerd en uw team krijgt een stoomcursus over de tool. Dazzle zorgt voor de juiste configuratie, een digital marketing consultant én het nodige lesmateriaal. Het opzetten van de regels voor de automation is inbegrepen in onze 'klaar voor gebruik' configuratie (onboarding). Die bepalen welke workflows worden geactiveerd op basis van het gedrag van uw website bezoeker.

Dazzle stopt niet bij de oplevering. Na de ingebruikname van de oplossing geniet u van een erg nauwgezette opvolging en leiden we u richting ijzersterke inbound. Toegegeven, de eerste maanden kunnen wat overweldigend zijn. Daarom besteden we maandelijks een aantal dagen met monitoring en assisteren we u bij uw inspanningen. We werken hiervoor nauw samen met uw marketing team en bieden de nodige ondersteuning waar nodig.

 

Mautic Marketing Automation