Meet our new Dazzlers

Dazzle is booming. Het Dazzle team dus ook. In januari 2018 begon Jonas Stinkens zijn Dazzle avontuur. In mei 2018 vervoegde Lien Berendsen de Dazzle troop. Deze Dazzlers laten je graag even in hun kaarten kijken!

Jonas, hoe voelt het om de jongste telg in de Dazzle familie te zijn?

Age is nothing but a number ;-)  Ik sta mijn mannetje. Het gebrek aan rimpels (lees ervaring) compenseer ik met mijn leergierigheid. All kidding aside is het natuurlijk ideaal voor mij om te leren van mijn collega’s die meer ervaring hebben. Gelukkig staan zij hier ook voor open en helpen ze mij waar nodig!

Foto marketing manager Lien

Lien, jij hebt al 10 jaar werkervaring opgebouwd hoe voelt het om een nieuwe uitdaging aan te gaan?

Gek. Je moet weten dat ik 10 jaar voor ELS Belgium/Indicator heb gewerkt. 10 jaar! En ik ben nog maar 34 jaar oud. Trust me, toen ik in februari een e-mail kreeg van mijn toenmalige baas om me proficiat te wensen met mijn jubileum was dit voor mij een echte wake-up call! Ik realiseerde me plots dat, hoewel ik al heel erg veel geleerd had en altijd heel veel mooie kansen kreeg, ik toch nog steeds honger had. Honger naar meer. Het moment was dus aangebroken om mijn stoute schoenen aan te trekken en opnieuw de wijde marketingwereld in te trekken. Et voilà. De paden van Dazzle en mij kruisten elkaar en het was love at first sight.

Jonas, Dazzle is jouw tweede werkervaring - vertel eens, wat trok je zo aan om bij Dazzle te starten?

Eerst en vooral sprak het mij aan dat ze mij de kans wilden geven om in een grote vrijheid de echte praktijkkant van de digitale wereld te ontdekken en doorgronden. Ik heb dankzij mijn postgraduaat weliswaar al wat bagage op het vlak van digitale marketing, maar het was een echte buitenkans dat ik me bij Dazzle op een zelfstandige manier hier verder in kan verdiepen. Bovendien ziet Dazzle ook mijn groeipotentieel en kan ik dus in de toekomst mee de kar trekken van ons groeiende marketing team.

Lien, wat vind jij nu eens echt belangrijk in je werkomgeving?

Transparantie. Ik haat hypocriet gedoe en achterkamer politiek. Zeg het recht in mijn gezicht of helemaal niet. En daar hebben Dazzle en ik elkaar echt in gevonden.

Baas Luc schenkt digitale marketeer Jonas wijn in op een ligstoel

Jonas, jij bent een ware master in het behalen van masters. Vertel ons eens, welke masters heb je allemaal op zak en waarom koos je voor deze studies?

Ik zou het zelf zo nooit over mezelf zeggen, maar bedankt. Ik heb eerst Geschiedenis gevolgd, omdat dit mij het meest interesseerde op dat moment in mijn leven. Tegenwoordig kijk ik nu en dan ook nog wel eens graag naar vijf afleveringen op Discovery Channel over Hitler of andere zaken rond WOII. Daarna koos ik voor een meer carrièregerichte studie, met de Master in Management. In die Master kregen we ook enkele vakken over Marketing, waardoor mijn interesse geprikkeld werd. Nadien volgde ik dan ook nog de Master in Toegepaste Economische Wetenschappen, met een major in Marketing. Kort samengevat, ik was graag student ;).

Lien, Jonas, als je jezelf in drie woorden zou moeten omschrijven, wat zou het dan zijn?

Lien: positief, open en professioneel. Het is niet voor niks dat mijn motto is “Work hard and be nice to people” :-)

Jonas: sociaal, geëngageerd en om niet in herhaling te vallen, open. Mijn motto is "Don't worry, be happy" :-D

Met deze twee nieuwe dazzlers is Dazzle er helemaal klaar voor om van 2018 een topjaar te maken. Let’s make magic together!

Marketeers Jonas en Lien
Wij laten je graag in onze kaarten kijken!