Website Performance Reporting

Dynamische rapportage op maat

We koppelen en visualiseren naadloos meerdere gegevensbronnen om zo een krachtig dashboard op maat te creëren. Dit doen we om alle relevante data te monitoren. In een workshop beginnen we met het bepalen van de KPI’s (Key Performance Indicators) van de klant en integreren deze in het dashboard.

De meest gebruikte databronnen zijn: 

  • Google Analytics 
  • Google Advertenties 
  • Google Zoek Console 
  • E-commerce gerelateerde gegevens

Al deze gegevensbronnen en nog veel meer kunnen worden samengebracht in één rapport om de up-to-date visuele inzichten te krijgen die u nodig hebt, wanneer u ze nodig hebt. 

Maandelijkse opvolging 

In een maandelijks follow-up gesprek bespreken we de verkregen data met de klant en denken we samen na over hoe en waar er ruimte is voor verbetering

 
Website Performance Reporting

Relevante artikels

4 min

Je website SEO-proof maken

We voeden je met informatie waar je iets aan hebt, ook al verandert Google elk jaar hun geheim algoritme. Wat moet je vandaag over SEO weten om morgen …
Web design software

Gezond verstand en uitstekend webdesign

Laat een gebruiker niet denken. Dat is de golden rule als het op webdesign aankomt. Maar hoe doe je dat concreet? Lees het in deze blog.
4 min

De digitale aanpak van Dazzle (en wat jij daaruit kan leren)

Je digitale luik is een volwaardige bedrijfsentiteit die vraagt om een aparte aanpak en een plan dat uitlijnt waar je naartoe wil met je onlinekanaal.

Search

Contact

Contact

Contact

Dazzle BV
Kerkstraat 106
9050 Gent

+32 9 395 45 65
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>