Paid search

Gebruik het pay-per-click (PPC) principe om beter te scoren in Google of Bing search. Krijg meer zichtbaarheid bij mensen die op zoek zijn naar je product of dienst via betaalde advertenties op Google Search en Display netwerk. Toon advertenties aan consumenten die bepaalde zoekwoorden ingeven, bepaalde websites bezoeken of in de markt zijn voor een specifiek product.

Pay-per-click: advertenties op maat

We starten met een intakegesprek: wie ben je? Wat doe je? Wie zijn je klanten? Welk verschil maak je voor je klanten? Wat wil je bereiken met je Google Ads campagne? Vervolgens zetten we de Google Ads campagne op, analyseren we de resultaten en sturen continu bij waar nodig. 

We rapporteren maandelijks over de gemaakte kosten, de gerealiseerde opbrengsten en de volgende stappen. Via een op maat gemaakt dashboard kan je zelf bovendien waar en wanneer je maar wil al je website- en advertentiedata raadplegen. 

Pay-per-click digital advertising

Relevante artikels

Wat is duplicate content?
3 min

Wat is duplicate content?

Verwijzen twee verschillende URL’s naar (bijna) dezelfde content, dan beschouwen zoekmachinerobots ze als twee aparte pagina’s met gekopieerde content. Je zou het ook plagiaat kunnen noemen. En dat …
social-media-marketing-image-2
2 min

Socialemediamarketing: waarom en hoe begin je eraan?

Maar liefst 7,5 miljoen Belgen is actief op minstens één socialemediaplatform. Hoog tijd om aan socialemediamarketing te doen dus!
Wat is een buyer persona?
2 min

Wat is een buyer persona?

De buyer persona is een uitgebreide omschrijvingen van je belangrijkste doelgroep(en). Je doelgroep kennen is immers een van de belangrijkste onderdelen van een succesvolle marketingstrategie. Wat beweegt jouw …

Search

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>