Paid search

Gebruik het pay-per-click (PPC) principe om beter te scoren in Google of Bing search. Krijg meer zichtbaarheid bij mensen die op zoek zijn naar je product of dienst via betaalde advertenties op Google Search en Display netwerk. Toon advertenties aan consumenten die bepaalde zoekwoorden ingeven, bepaalde websites bezoeken of in de markt zijn voor een specifiek product.

Pay-per-click: advertenties op maat

We starten met een intakegesprek: wie ben je? Wat doe je? Wie zijn je klanten? Welk verschil maak je voor je klanten? Wat wil je bereiken met je Google Ads campagne? Vervolgens zetten we de Google Ads campagne op, analyseren we de resultaten en sturen continu bij waar nodig. 

We rapporteren maandelijks over de gemaakte kosten, de gerealiseerde opbrengsten en de volgende stappen. Via een op maat gemaakt dashboard kan je zelf bovendien waar en wanneer je maar wil al je website- en advertentiedata raadplegen. 

Pay-per-click digital advertising

Relevante artikels

2 min

Facebook: het sociale medium voor marketing bij jongeren

Ondanks de grote kritiek blijven de meeste gebruikers trouw aan Facebook. Ook voor bedrijven blijft het dus een belangrijk medium voor communicatie. Zeker bij jongeren is het nog …
2 min

Content is king, maar waarom eigenlijk?

Het belang van content marketing blijft groeien. Maar wat maakt content nu zo belangrijk? Dazzle geeft je vijf redenen waarom content marketing een onmisbaar onderdeel is van jouw …
3 min

5 conversie tips voor je website

Het internet is een dichtbegroeide jungle geworden. Een website hebben is lang niet genoeg om je doelpubliek online te bereiken. Met deze 5 basisprincipes uit de digitale marketing …

Search

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>