Paid search

Gebruik het pay-per-click (PPC) principe om beter te scoren in Google of Bing search. Krijg meer zichtbaarheid bij mensen die op zoek zijn naar je product of dienst via betaalde advertenties op Google Search en Display netwerk. Toon advertenties aan consumenten die bepaalde zoekwoorden ingeven, bepaalde websites bezoeken of in de markt zijn voor een specifiek product.

Pay-per-click: advertenties op maat

We starten met een intakegesprek: wie ben je? Wat doe je? Wie zijn je klanten? Welk verschil maak je voor je klanten? Wat wil je bereiken met je Google Ads campagne? Vervolgens zetten we de Google Ads campagne op, analyseren we de resultaten en sturen continu bij waar nodig. 

We rapporteren maandelijks over de gemaakte kosten, de gerealiseerde opbrengsten en de volgende stappen. Via een op maat gemaakt dashboard kan je zelf bovendien waar en wanneer je maar wil al je website- en advertentiedata raadplegen. 

Pay-per-click digital advertising

Relevante artikels

Wat is duplicate content?
3 min

Wat is duplicate content?

Verwijzen twee verschillende URL’s naar (bijna) dezelfde content, dan beschouwen zoekmachinerobots ze als twee aparte pagina’s met gekopieerde content. Je zou het ook plagiaat kunnen noemen. En dat …
7 min

10 tips voor een goede contentstrategie

Het is duidelijk: je doelgroep bereiken en koesteren doe je met de juiste content. Bij voorkeur heb je dan ook een plan van aanpak. Met deze 10 tips …
2 min

Facebook: het sociale medium voor marketing bij jongeren

Ondanks de grote kritiek blijven de meeste gebruikers trouw aan Facebook. Ook voor bedrijven blijft het dus een belangrijk medium voor communicatie. Zeker bij jongeren is het nog …

Search

Contact

Contact

Contact

Dazzle BV
Kerkstraat 106
9050 Gent

+32 9 395 45 65
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>