Marketing automation

Hoe werkt het?

Bouw aangepaste marketing automation workflows om herinneringen te sturen naar klanten en prospects en om effectiever met hen te communiceren. Configureer een reeks gerichte e-mails en sms’en op basis van het gedrag van jouw contactpersonen en websitebezoekers.

 Je kan ook geavanceerde workflows maken die het gedrag van je contacten op je website bevatten. De gegevens worden automatisch geüpload naar je marketing automation platform.

We bouwen samen met jou een marketing funnel op maat van je onderneming. 

Voorbeelden van populaire automation flows zijn: 

  • Welkomstboodschap: stuur een reeks e-mails na bijvoorbeeld een aankoop of de inschrijving op een nieuwsbrief.
  • Verjaardagsdatum: stuur een geschenk naar je gebruikers op hun verjaardag of op de verjaardag van de datum waarop ze zich op je website hebben geabonneerd.
  • Stuur een herinnering na X dagen van inactiviteit.
  • Prospect herinnering: stuur een reeks e-mails op basis van het gedrag op je website of op basis van interactie op je e-mails.
  • Abandoned cart: stuur een reminder naar potentiële klanten na X dagen van inactiviteit en moedig hen aan om verder te winkelen.

Analyseer je verzamelde data en groei

Dankzij de uitgebreide real-time statistieken die beschikbaar zijn over verzonden mails of campagnes, wordt het erg gemakkelijk om data te verzamelen.  Aan de hand van die data, blijven we samen voortdurend je communicatiestrategie verbeteren zodat jij blijft groeien.

Join our newsletter concept

Relevante artikels

Hoe werkt marketing automation
12 min

Marketing automation: wat is het en hoe werkt het?

Marketing automation is samen met CRM dé kostenefficiënte brug tussen verkoop en marketing. Lees hoe het werkt en waarom je niet zonder kan.
2 min

Facebook: het sociale medium voor marketing bij jongeren

Ondanks de grote kritiek blijven de meeste gebruikers trouw aan Facebook. Ook voor bedrijven blijft het dus een belangrijk medium voor communicatie. Zeker bij jongeren is het nog …
Wat is duplicate content?
3 min

Wat is duplicate content?

Verwijzen twee verschillende URL’s naar (bijna) dezelfde content, dan beschouwen zoekmachinerobots ze als twee aparte pagina’s met gekopieerde content. Je zou het ook plagiaat kunnen noemen. En dat …

Search

Contact

Contact

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>