Marketing automation

Hoe werkt het?

Bouw aangepaste marketing automation workflows om herinneringen te sturen naar klanten en prospects en om effectiever met hen te communiceren. Configureer een reeks gerichte e-mails en sms’en op basis van het gedrag van jouw contactpersonen en websitebezoekers.

 Je kan ook geavanceerde workflows maken die het gedrag van je contacten op je website bevatten. De gegevens worden automatisch geüpload naar je marketing automation platform.

We bouwen samen met jou een marketing funnel op maat van je onderneming. 

Voorbeelden van populaire automation flows zijn: 

  • Welkomstboodschap: stuur een reeks e-mails na bijvoorbeeld een aankoop of de inschrijving op een nieuwsbrief.
  • Verjaardagsdatum: stuur een geschenk naar je gebruikers op hun verjaardag of op de verjaardag van de datum waarop ze zich op je website hebben geabonneerd.
  • Stuur een herinnering na X dagen van inactiviteit.
  • Prospect herinnering: stuur een reeks e-mails op basis van het gedrag op je website of op basis van interactie op je e-mails.
  • Abandoned cart: stuur een reminder naar potentiële klanten na X dagen van inactiviteit en moedig hen aan om verder te winkelen.

Analyseer je verzamelde data en groei

Dankzij de uitgebreide real-time statistieken die beschikbaar zijn over verzonden mails of campagnes, wordt het erg gemakkelijk om data te verzamelen.  Aan de hand van die data, blijven we samen voortdurend je communicatiestrategie verbeteren zodat jij blijft groeien.

Join our newsletter concept

Relevante artikels

2 min

De 9 onderdelen van het Business Model Canvas

Een business model beschrijft de manier waarop een organisatie waarde creëert, levert en behoudt. Het Business Model Canvas kan je hierbij helpen om dit allemaal op een transparante …
2 min

Een goede e-mail schrijven doe je zo

E-mailmarketing is nog altijd heel populair door de lage kosten en hoge opbrengsten. Het is daarom een succesvol en winstgevend onderdeel van elke weldoordachte online marketing strategie. Maar …
2 min

Content is king, maar waarom eigenlijk?

Het belang van content marketing blijft groeien. Maar wat maakt content nu zo belangrijk? Dazzle geeft je vijf redenen waarom content marketing een onmisbaar onderdeel is van jouw …
Contact

Dazzle BV
Kerkstraat 106
9050 Gent

+32 9 395 45 65
info@dazzle.be

BE 0873.618.820

Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze maandelijkse nieuwsbrief en kies je favoriete onderwerpen.

>>>